29 Ocak 2009 Perşembe

Revbot

SilkRoad Online RevBot

Tbot ve isrobot yokken idare edebilceğiniz tarzdan bir bot.ama onlar varken tercih etmezsiniz. çünkü bu revbot biraz aptalca hareket ediyor (:
Dosyalar:
Dosya Şifreleri: www.pc-turk.org
Bütün Dosyaları Tek Rapid Haline Getirdim Bir Seferde İndirebilmeniz İçin.
İçinde Anlatımı vardır.İngilizcedir fakat resimli oldugu için rahatca anlayabilirsiniz.
// Anlatım//
İlk Önce Library Files DLL'i Yüklemenizi Tavsiye Ederimki Eksik DLL Dosyalarınızı Tamamlamış olun.
Adım1: RevBot'u RAR'dan Çıkartın.
Adım2: NuConnector Ve MediaPacher'i RAR'dan Çıkartın.
Adım3: MediaPacher'i Açın Ve Ardından Rev6'a Basın Sonra Pach Butonuna Tıklayın.
Adım4: NuConnector'u Acın Ve 10 Saniye Bekleyin.
Adım5: RevBot Açın ve F6'a Basın.
Adım6: Normal Olarak Oyuna Girin.
Adım7: Ayarları yapın (bknz pdf anlatım) ve kasmaya baslayın.
Paralı Bot Değildir

0 yorum: